länge sen...

ja nu var det länge sen jag uppdaterade, men har itne haft lust som vanligt.
har jobbat idag och gjort hela veckan, gött med pengar. har även jobb måndag och tisdag nästa vecka. På onsdag ska jag till tandläkaren och göra rotfyllning, har hört att det gör gött ont (?)

igår var jag och pascal på blomsterlandet och handlade bla blommor till vardagsrummet. fick även inhandlat småsaker så jag fick pynta och göra ett fint fat med olika dekoration till jul, skoj! sånt gillar jag! blev faktist rätt fint. blir väl aldrig lika bra som de man kan köpa, men roligare att göra själv.




på lördag ska jag, pascal, sanna och micke baka pepparkakshus. Sen ska även jag och pascal vara barnvakt på lördag och på söndag är det första advent och då får man börja ta fram julsakerna, mysigt!!


det behövs städa lite i lägenheten så det blir väl till att göra det om en stund.

//

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blev ju jättefint :)

2009-12-01 @ 19:49:17
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0