kass uppdatering

jag vet att jag inte uppdaterat på nästan en vecka. men har inte kännt alls för att blogga.

igår var jag pascal sanna och micke på ullared. fick köpt en massa bra saker som verkligen behövs. riktigt gött. massa saker till lägenheten och även lite saker till mig själv, blev som sagt det mesta till lägenheten. var en riktigt lyckad dag. härligt. fick köpt en massa julsaker sin behövdes och vill bara packa upp det och ta fram julen. men icke blir det än.
när vi kom hem igår bakade jag chockladmuffins och sockerkaka som vi sen gick upp till micke och sanna och käkade. mys!

helgen som var blev lugn. lite drickande här hemma med grannarna i lördags.

jag funderar starkt på att bojkotta nyår om inget speciellt händer. vill åka iväg! nyår känns så överskattat tycker jag. vill isåfall fira det någonannastans.

självklart ringde dom om jobb igår när vi var på väg till ullared, fan också. så var ju rvungen att tacka nej som jag verkligen inte vill. och idag har dom inte ringt alls, kasnke lika bra för känns som jag börjar bli sjuk. har vart så i 2 dagar iof, kommer väl att slå ut snart.

nu ska jag käka en frukost sen se om jag hinner springa upp och ta en kaffe med sanna innan hon åker till jobbet.


när vi var på ullared igår var ett kamerateam där och även han bögen tillsammans med sin mamma, har hört att det ska komma en serie till av programmet Ullared, bögen var framme och frågade pascal och micke vart omklädningsrummet var, kasnke de kommer med på tv om ett tag då.

//


Kommentarer
Postat av: Andrea

åk utomlands med mig på nyår? Du och jag, sola och bada :)

2009-11-18 @ 13:10:10
Postat av: catrin

låter mumma!!!

2009-11-18 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0