helgen

denna helgen har jag faktist inte haft någon tid till att blogga.
i fredags träffade jag emmy vid 1 tiden hemma hos mej.
tog det lite lungt i någon timme sen gjorde vi ordning oss lite sakta.
vid halv 4 åkte vi till antonia så hon kunde ta bilen och sen släppa av mej och emmy vid stures.  träffade arbetskamraterna och första ölen tog vi redan vid 4. och det visade ju sig inte vara så smart. men bowlade gjorde vi också och jag tappade en andra plats till en femte plats, ingen bra grej. vid 9 gick jag och em till donken då emmy var lite smått ur balans. jag var väl inte heller i mitt bästa skick. gick sedan vidare hem till micke och sanna där det blev vatten för emmys del. redan vid halv 12 var vi i säng. båda slockade nog direkt.

på lördagen gick vi upp kvart i tio för vi skulle upp och träna. sådär bra bakis men gick oerhört bra för att vara bakis ändå. åkte sen hem en sväng till mej, hämtade mina saker och direkt hem till emmy. väl där gjorde vi ordning oss och jag och em hade ju bestämt gå ner i barnåldern igen och köra bus eller godis. men det blev inget med det. vid 5 tiden åkte vi hem till antonia där carro och andrea också va. mimmi, jennie och li kom dom med lite senare. blev en spel kväll med öl och vin. begav oss sen till stures men jag, andrea, jennie och carro blev inte speciellt långvariga då vi drog till donken även denna kväll.
denna helg har varit rentåthelvete onyttig. jag får skärpa till mej.

idag spelar ifk-aik och den matchen vill jag se. men även tjejerna i laget spelar kycklingcupen och det vill man ju se det med. får prioritera något av det. vid fem är det hockey men får se om det blir till att gå på den.

denna helgen har som sagt varit fullproppad men saker att göra.




//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0