onsdag

yes, gött med vinst igår. behövdes. 1-0.
tog lagfoto innan matchen igår med.
blir alltid lika kass.
men vem orkar bry sig igentligen!
A-K gjorde sin teori igår och fick 60 poäng, grattis babe :D .
snart är körkortet ditt :)

Idag fyller Pascal 24 år, och igår var jag i stan med andrea för att hitta något fint.
hittade ett par bra skor i första affären, så det gick snabbt :)

ikväll ska man iväg till ljungan som fyllde 20 i helgen. grattis tjejen :)
men kan inte vara där alltför länge eftersom Pascal fyller idag med och kommer folk hem till honom.
var lite pinsamt när jag erkände i måndags att jag glömt av hans födelsedag :S.
visste att han fyllde nu i maj men mitt huvud hänger ju inte med överhuvvetaget.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0