helgen.

i fredags var det väldigt lungt, gott med fint väder på födelsedagen och allt.
under dagen låg jag i solen en bra stund sen mötte jag upp Pascal och vi gick till Musses för att käka :)
Tog fanimej 55 minuter innan vi fick maten. Jag var nära på att gå.
Men maten var god när vi väl fick den.

Lördagen började med match med b-laget och vill itne ens prata om den. skit.
Sen kom Hanna och hämtade upp mej och vi åkte hem till henne och åt.
Hennes föräldrar hade grillat kyckling, mums:)
sen satt vi bara vid tvn hela kvällen.
Slappis dag!

Söndagen var det match med a-laget och den vill man helst inte prata om heller.
Var ingen höjdar match av laget.

träning ikväll.

Nu ska jag nog iväg och sola. ha det fint
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0