helgen

helgen var väldigt lugn.
på fredagen slutade jag kvart i sju och åkte direkt hem och käkade.
var bara hemma hela kvällen.
för på lördagen var det upp kl 7 och ner till holmalyckan.
jobba med klassbollen, sen direkt till kappahl och jobba 11-15.
på kvällen blev det grill med pascal, anna och norell.
kollade även eurovision. vet itne vad jag tycker riktigt.
lugn kväll iaf. dom åkte hem efter eurovision och jag gick och la mig, trött.
var uppe kl 9 på söndagen eftersom vi skulle på dop i borås.
ville verkligen inte upp då, var så jäkla trött.

idag har det varit jobb igen. och fick reda på att jag har jobb igen tom den 27e.
bra bra. men ledig torsdag & fredag och det är helt underbart.
behövs verkligen!
träning ikväll.


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0