gurkmajonäs.

Är nyss hemkommen från jobb.

igår var det en lång dag. jobbade dubbelt på KappAhl och Östlyckan.
8-13 på öst och sen 13-18 på Kappahl. Sen vidare till träning som började 19.
idag jobbade jag också dubbelt men blev lite ledighet imellan. behövdes.
håller på med inventering på Kappahl nu, gjort igår och idag.
är trött på de där jädra pipandet nu. störk!

Fick även reda på idag att jag har jobb på östlyckan to.m sommarlovet.
det vill säga 11 juni. riktigt bra.
behövs nu när vi flyttar om exakt 1 månad idag  :)

imorgon ska de dras iväg till Ullared för några stycken.
men jag kan inte hänga med eftersom jag jobbar :(
Hade vart gött att åka dit och köpa lite till lägenheten då det är så billigt på Ullared.
men jag och Pascal får väl åka dit någon annan dag.
kasnke är lika bra så han också får vara med och se vad som ska köpas till lägenheten.
Var på Ikea i torsdags och kollade säng och sänggavel.
hittade väldigt bra saker som vi funderar på att köpa.
soffa behövs även då vi redan sålt Pascals soffor.

ne nu är jag trött så ska lägga mej framför tvn ett tag.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0