fredag, men inget ledigt för det.

Igår var det match mot sandarna.
Vi spelade första halvlek riktigt bra och ledde med 1-0 i halvlek.
Men andra halvlek var destovärre.
Sandarna gjorde 6 mål i andra halvlek och vi gjorde inte något.
Siffrorna talar itne för spelet tycker inte jag.
Hade vi spelat som vi gjorde i början så hade det itne blivit på det viset.
Men vi tar med oss första delen av matchen för den gjorde vi bra !

började på östlyckeskolan kl 8 i morse och slutade klockan två.
drog direkt till KappAhl för att jobba där till 18.30. Lååång dag idag.
Och imorgon ska man upp tidigt, för att jobba på holmalyckan med klassbollen.
Iväg därifrån kl 11 för att börja på Kappahl kl elva till klockan tre.
Kommer vara rätt trött på söndag. gött att man är ledig då iaf.
för på måndag är det jobb igen.

På söndag ska jag och pascal iväg på dop + kalas i borås.

Fattar inte varför ungdomar ska vara så jäävla respektlösa mot sina lärare mfl.
Jag vet själv att jag var en skitunge när jag gick i skolan. fyfan va jävlig man var.
Och nu vet jag verkligen hur det kändes för läraren att stå där framme och vara så jävla förbannad.
För att ingen lyssnar, ingen vill göra något, alla skiter i det.
Men du kan inte svära för att visa att du är förbannad.
Du ska igentligen inte ens visa att du är förbannad.

Men ibland blir det för mycket och det är droppen som rinner ur bägaren.


ne nu ska jag sätta mej i soffan och mysa med mamma och pappa.


//


Kommentarer
Postat av: lp

det är jävligt svårt att vara vikarie. Men skäll på ungjävlarna de måste veta sin plats. visa att du är förbannad

2009-05-16 @ 09:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0