dåligt med uppdatering

jag vet, jag har vart kass med uppdatering på ett tag.

i tisdags var det match med a-laget och jag fick min chans att starta då.
som vänster back. roligt att få sin debut i a-laget, var skoj:)
som plus blev jag även matchens spelare, fastän jag själv inte tyckte jag gjorde så bra ifrån mej.
igår var det väldigt lugn dag då jag gick hem från jobbet för jag inte mådde alltför bra.
de flesta skulle till hotellet men för mej blev det hemmakväll. inga pengar och inte helt frisk.
men lät som att många hade skoj iaf !

sitter nu här hos pascals föräldrar. ska väl snart bege oss hem kanske.

//

Kommentarer
Postat av: l-p

stannar catrin hemma en utekväll? du börjar bli gammal nu...=) :P

2009-05-22 @ 00:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0