-

ville verkligen inte upp i morse när klockan ringde kl 7.
ville bara ligga kvar i sängen och gotta mig, men icke. upp och jobba.
fast det är ju pengar så. behövs alltid.
för denna månaden är det inte så bra med pengar för min del alltså.
Fick inte pengar att stoja för direkt. jaja...
Fick tillfrågan att jobba till halv 4 idag igentligen.
Hade sagt att jag inte orkade och så men ingen anna kunde pga möte, så fick ställa upp.
Men som tur är var mötet klart tidigare plus att man har så bra arbetskamrater.
Så fick gå som igenltigen bestämd tid vid två. gött !!

Ikväll är det träning. Tråk väder att träna i verkligen.
Kan det inte spicka upp lite, iallafall sluta regna?

Imorgon har jag lovat på jobbat att jag ska bjuda på tårta eftersom jag fyllde år förra helgen.. dum.
Men man får väl hålla vad man lovat :P
Varför ska igentligen den som fyllt år bjuda, ska det inte vara tvärtom?


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0