helg och fint väder.

jobbade i lördags när det var så strålande fint väder ute, var lite sådär småsegt.
men var ju lika fint om inte ännu finare på söndagen så jag tog igen det då:)
i lördags var det även hotellet för hela slanten. var helt okej kväll ändå.
inte vart där på ett tag så.

Fick ett samtal från ett nummer på söndagen och han presenterade sig som stefan sandberg.
det visade sig att han hittat en telefon utanför hotellet och jag hade visst ringt och skickat sms till.
visade sig att det var tobias telefon så jag fick möta stefan och få telefonen.
tobias var nog inte lite glad när jag gav honom den i morse på jobbet.
Och verkligen snällt av stefan att ringa upp och verkligen försöka hitta ägaren, inte många som hade gjort.

Och idag är det lika fint väder igen och det är verkligen helt underbart, match ikväll med b-laget med.
Gött att man slutar två så man hinner vara ute i solen lite :)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0