. . .

har precis vart och hämtat pappa.
har suttit och små spelat lite poker på nätet.
är faktist skoj, fast tråk när man får kassa kort.
snart ringer väl pascal och då ska jag fråga om vi kan äta räkor ikväll ! :)



känner inte för att göra något.
hur mycket jag ibland försöker skratta så går det inte.
trodde inte att jag skulle ta detta så som jag gjort.
trodde jag skulle ta det bättre.
och det gjorde jag också.. i början.
men antagligen var jag inte så stark som jag trodde.
har betett mej som att jag är stark, men det är jag inte.
har haft ett skal runt om mig och inte visat hur jag igentligen mår,





//


Kommentarer
Postat av: Emma

Catrin, Hur mar du? o vad har hant? :'S

2009-06-03 @ 19:23:28
URL: http://lillhov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0