090612

todelo!

regn regn regn, jämt. vart i helvete är solen?
Har verkligen regnat konstant sen igår kväll.
I onsdags var jag och Pascal i göteborg och kollade Sverige-Malta.
Riktigt skoj var det :) har bilder men har inte hunnit lägga över dom på datorn ännu.
det kommer det kommer.
ikväll är det potatisfestivalen, men sådär skoj när det regnar eller?
ska jobba imorgon med mellan 12-16.10.
så får väl se om det blir något öltält ikväll, inte jätte kul när det regnar ändå! =/

måste till Östlyckan och lämna in mina nycklar idag med, men orkar inte gå dit i regnet.
måste även till Maxi och se om jag kan få tag i några banan lådor tills vi ska flytta.
2 veckor kvar bara :)

match med b-laget igår och blev vinst med 8-5, riktigt bra var det!
men jag däremot, det verkar som att gud har sagt att jag itne får göra mål.
den vill ta mej fan inte in.
hade ett ribbskott som stutsade på mållinjen.
2 frisparkar som går precis över ribban. det vill sig fan inte alltså.
Catrin Åstenius ÄR ingen målgörare!


Jag har tänkt på en sak.
Undra hur många som tänker på mig när de sitter på många av de offentliga toaletterna.
På många toaletter har pappret och pappershållaren märket "Katrin".
Jag själv reagerar på det ibland när jag sitter där, sådär fräscht.
Tänker du på mig när du skiter?

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0