träningshelg

ie helgen var det träningshelg, men som vanligt jobbade jag.
så för mej blev det bara träning på söndagen.

på lördagskvällen hade vi lagfest och vi började med att cykla runt till olika personer i laget för att göra olika aktiviteter.
vi slutade sen hemma hos emmy där det blev grillning och alkohol.'
sen blev det hotellet. helt okej.
men självklart skulle ju jag upp och jobba dagen efter så.
riktigt segt att gå upp på söndagen.
sen direkt efter jobbet var det att åka till holmalyckan och träna.
när jag kom hem var jag helt slut.

när jag kom hem så hade pascal lagat lasagne till mej! :) :)
sen blev det film med chips på kvällen.
underbart. det var det enda jag orkade.

gott att vara ledig idag alltså. behövs!!!
är även ledig till helgen, så bra!!

hade pratat om att spela tennis ett gäng idag, men just nu tillåter itne vädret det.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0