helt ok

förra veckan bestämde jag susanna och andrea att vi skulle till hotellet på onsdagen.
eftersom förra onsdagen kom ju jag aldrig dit. hmm...
det blev fler än väntat igår faktist, och förfesten var hemma hos oss.
inte kul att vakna upp efter man haft förfest hemma :P .
men det blev iaf lite tp och kortspel igår.
var trevligt.
och idag ska jag ju upp och jobba på det också.
men eftersom jag tagit bakistablett så är jag itne så bakis.
har alltid trott att dom tabletterna var skitsnack, men de är dom fan inte.
perfekt ! ! !

nu har fotbollen börjat på köpet också.

nu måste jag göra ordning mej inför jobbet. suck.
måste ringa pappa och se om han kan köra.
det regnar ju ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0