danmark

igår var jag mamma pappa och pascal över i danmark över dagen.
var en riktigt bra dag.
gick upp kl 5 på morgonen och skulle med tåget som gick kl 6.
var så jädra seg och trött för jag hade inte fått så mycket sömn.
sen gick båten kl 8 och efter en stund satte enarmade banditerna igång.
måste ju alltid spela det.
stog vid en maskin ett tag och spelade sen var mina enkronor slut så jag sa till pascal att han skulle ställa sig där för jag trode att de skulle komma lite vinst snart.
sjlvklart ville jag ju itne och trodde ändå inte att han skulle vinna men hade det på känn.
efter han hade lagt i 2 kronor tro fan att han vinner 80 kr då.
och jag blev skit sur . haha. det var mina pengar hann vann.
sen gick jag och då vann han 80 kr till. fan va sur jag blev . hahaha.
blev sedan att gå till shopen och kolla lite.
vi köpte varsinn öl och gick ut och satte oss på däck, gött var det.

väl framme i danmark hittar jag så många affärer jag ville gå i men blev så jävla stressad då pascal och pappa bara stog där och glodde. så blev inte mycket till att prova.
var en affär fyllt med bara långa tröjor och klänningar, fina med.
men jag var som sagt så stressad.
skitsamma. har inte så mycket pengar att köpa saker för nu ändå.
tog sen en öl på ett ställe och satt ute i solen.
regnade visst som fan hemma då.

fick även med mej 2 flak och en bag in box.
mer kunde jag inte bära.
men det räcker ett tag iaf.
en riktigt härlig dag.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0