solsol

idag v ar det sol när jag vaknade? sol?
fan det var det värsta.
kan det hända här i sverige typ?
men helt underbart att se solen.
fast idag bryr jag mej inte ett skit eftersom jag ändå int ska ut i den.
ne för jag är ju sjuk ! !
men lite borde man väl kunna vara i den utan skada?

ikväll ska man hem till carro eftersom hon fyllde år går.
folk skulle nog dricka lite.
men för min del hoppas jag det.

pratade med pappa igår ang KIK matchen.
en arbetskamrat till honom har en dotter som spelade i KIK.
och deras anklagelser att dom förlorade var att vi hade sex A-lagsspelare med.
SEX stycken?
och vilka i helvete var dom sex om jag får fråga.
fan man får la för fan tåla att förlora.
den matchen i måndags hade vi vunnit med vilket lag som helst vi tagit ifrån.
för fyfan va kassa dom var. KASSA!
okej, inte skoj att förlora derby, jag hade blivit sur va. 
men skylla på att vi tagit måånga a-lags spelare bara för att vinna.
för fan. kom på något bättre.
vi hade TVÅ ordinarie a-lags spelare med i måndags, så sug på den.
ni ÄR så kassa KIK. ok?

japp, ha de

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0