skönt.

har vart underbart med en ledig helg denna helgen.
tyckte verkigen att det behövdes.
nästa helg jobbar jag som vanligt.
fick ett samtal på jobbet häromdagen om jobbet i borås.
ska dit på intervju på fredag :).

i morse vaknade jag av samtal från hanna och hon ville ut till lygnared.
var väl inte sådär jätte bra väder men var varmt iaf.
lite färg fick man allt.

imorgon är det derby mot KIK.
hoppas på en vinst som sist.
måtte vi vinna !

jag får aldrig tummen ut röven och skriver så mycket längre.
och när jag väl skriver vet jag int vad jag ska skriva.
händer inte så mycket i mitt liv som finns att skriva om.
ska försöka bli bättre på det där nu.
men jag jobbar nästan varje dag och när jag väl slutar är det antingen direkt iväg till träning, eller så sätter jag mej framför tvn.

på tisdag fyller carro år och skulle nog vara lite förfest hos henne innan hotellet.

sen på lördag fyller antonia 20 !!!!!
snart äntligen 20 babe :D
och då blir det fete feest :D

//

Kommentarer
Postat av: Antonia

Åååå jaa på lördag smäller det. Superfet fest blir det! Kuuuul :D pussss fermis

2009-08-03 @ 13:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0