lyckat.



igår hade vi ju som sagt kräftskiva och blev väldigt lyckad tycker jag ändå.
vi blev runt 30 stycken som var här.
lekarna blev bättre än förväntat.
lyckat, tack alla som var här och gjorde kvällen med oss.

det är roligt att höra att folk var jätte nöjda med kvällen.

kvällen dog ut någon gång runt 2 tiden och jag jennie och martin var dom som var sist därifrån.
kommer in och ser pascal somnat i sängen med kläderna på.
när jag frågar om jag ska hjälpa honom blir han förbannad och säger han att han vill att martin skulle hjälpa honom.
så jag sket i honom och han fick ligga där med kläderna.
nu har jag äntligen lite bilder från igår som jag tänkte lägga upp.













dagen efter.

tältet hade rasat på 2 ställen.
7 st spritflaskor hade vi tömt. så nu är vårt spritskåp tomt :P
kräftor, ost, bröd som låg över bordet.
nästan alla öl burkar nere i hörnet var öppnade och halvdrukna.
ca 4 sådana hittade jag i hörnet.
var det andreas tro?
alkoholmissbruk. :P

men gick rätt snabbt att städa överaskande nog.
nu är det bara tälten som ska ner och borden iväg.

bakiskväll med chips, godis och cola.
pizzan är redan i magen. feetdag!

tack allihop för dagen igår !

och tack för presenterna !!!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0