idiot

äntligen slutat från jobbet.
seg dag idag med ont i magen.

igår hade jag en jävla dum kund alltså.
hon kan inte haft mycket innanför pannbenet.
hon skulle lämna tillbaka en vara för 349 kr.
hon fick kontant tillbaka och säger sen.
- men jag betalade med kort när jag köpte tröjan.
- ja men du får ju kontant tillbaka av mej. Säger jag då.
- ja men jag betalade ju med kort och då är det ju som att jag har betalat tröjan ändå och inte får några pengar tillbaka. enligt banken har ju jag betalat med mitt kort.
- ja men du får ju kontant tillbaka av mej, lika mycket som du betalade då.
- ne men det är ju som att jag betalat tröjan ändå och inte får tillbaka pengar.
- ja men du får ju tillbaka samma summa som du betalade då, i kontant!!!

sen gick hon och sa bara jaja precis som att det var jag som var dum i huvvet.
jävla idiot, hon får ju fan samma summa pengar tillbaka. dumjävel!

det finns då dumma människor alltså.

//

Kommentarer
Postat av: nichle_b

lugna ner dig nu för fan catrin

2009-08-21 @ 12:09:58
URL: http://facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0