091308

nu har vi internet och tv igen.
klant johan hade beställt nytt snabbare bredband till hela huset i mars.
men glömt att beställa nytt så det gammla gick ut nu i veckan. smaaart! :P
men nu haar vi mobilt bredband tills det nya kommer.
vi har även skaffat oss portkod till vår dörr till huset.
alla höll med om att det var en bra idé.
man vet aldrig vilka människor som får för sig att knalla in här :P

nu är jag inne på min sista arbetsvecka på KappAhl.
tråkigt. behöver jobba.
men även gott att vara lite ledig eftersom det enda jag gjort är att jobba känns det som typ.
fast vet ju inte heller om jag får vara något ledig efter veckan.
jobbet på tallhyddan kasnke kallar direkt.
och vill ju inte säga att jag inte kan jobba det första jag gör.

fan tråkigt att det är så kass med jobb nu för tiden alltså.
jag måste ha ett jobb.
får ta som städare eller vad som helst.
nu när lägenheten och allt kostar en lite pengar vore det ju lite bra med ett jobb.

ikväll är det träning men eftersom jag jobbar som alltid annanrs kan jag inte träna.
känns som att jag bara jobbar och tränar och inte gör något annat.
blir för mycket.
men efter denna veckan blir det väl förhoppningsvis inte så.
om det inte blir likadant på tallhyddan.

göra klart sig innan jobbet.
tode.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0