valborg!

Idag började dagen med att jag fick kliva upp klockan 7 för att åka till ortopeden i göteborg.
Var där för att kolla min rygg som jag har haft besvär med i ca ett halv år.
Pappa släppte av mej vid heden runt halv 9 och jag hade gott om tid att hitta till kl 9 tyckte jag.
Men det gäller ju att hitta också. Sprang runt till olika männiksor och frågade.
Ingen visste. När jag väl trodde att jag hittat rätt så var det rätt nummer men fel gata.
Det var EN gubbe som jag frågade som visste var gatan och nummret låg.
Så när klockan var 3 minuter i 9 i hade jag hittat.
Men nu fick jag iallafall reda på varför jag haft ont och vad det var för något.
Diskbråck var det jag hade. Säger ju det, jag börjar bli gammal.

Ikväll är det firande. För mig som fyller år imorgon. Grattis!
Härligt att fylla år 1 maj då man alltid är ledig!
Och kan fira det på valborgsmässafton!

//

Kommentarer
Postat av: lp

GRATTIS!!!!!!!!

2009-05-01 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0