sol.

äntligen var solen tillbaka när man vaknade på morgonen.
så himla härligt. vaknade, tog på mej och gick ut och gick.
fast idag var jag destovärre inte speciellt sugen på att ut och promenera.
men jag gjorde det ändå. härligt men vädret, hoppas det håller i sig hela helgen.
trevligt hemma hos Emmy igår kväll, maten var kalas!!! mumsas.

Lördag är det loppmarknad i holmalyckan. måste ju fasen baka till det med!
jobbigggtt!!

träffade föresten min matte lärare sen gymnasiet igår på stan.
tänkte undvika honom eftersom det alltid är lika pinsamt om jag hejar och han inte känner igen mej.
så bestämde mej för att kolla åt ett annat håll.
men han sticker såklart fram huvudet mitt framför mig: nämen tjenare!!
väldigt komiskt att han kände igen mig. sa det till honom och han sa att
-Det är inte många elever man känner igen, men vissa.

jag vet, jag är rätt speciellt ;D
aja... nu ska jaag ut och lägga mej på baksidan i sköna solen och lösa lite korsord och dricka kaffe tror jag.

Har hittat en billig bil som jag vill ha, liten, söt och perfekt för mig.
VILL HA!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0