jobb(igt)

har nu vart på tuve ang jobbet i sommar. fasen va krångligt allt blev.
hon ville ju att jag skulle vara där både tidiga och sena perioden.
gå brevid halva juni och sen jobba, blir inte direkt så mycket ledighet.
plus blir kasnke mycket kvällar sent osv.
men jag har ju som sagt redan lovat bort mig på KappAhl i sommar och vill mer än gärna vara där.
och sa även till hemtjänsten att jag tränar 3 ggr i veckan plus match i sommar och då menade hon att jag kasnke inte får ihop det med allt. och tyckte jag skulle prata med KappAhl och sen höra av mig till henne.
så åkte till KappAhl för att prata med chefen. och kände då att det kanske är lika bra att jag struntar i hemtjänsten och tar hela sommarn på KappAhl istället.
Hade velat jobba på hemtjänsten i sommar pga att kasnke få vikariat efter sommaren för fortsatt jobb.
en fördel för det får jag itne på KappAhl då dom ej behöver mer personal.
men känns att det blir krånligt med hemtjänsten och allt, så får ringa och prata med henne där.
Hemtjänsten frågade mej även om jag kanske var intresserad av att kasnke få ett vikariat till hösten då hon sa att hon kunde spara mitt cv och kanske höta av sig till hösten.
Vet inte hur det blir med semestern och allt i sommar heller.
jobbigt allt är, men får nog bli så att jag struntar i hemtjänsten
ville vart där men man kan ju inte få ihop allt här i livet tyvärr!
får se hur det blir detta...

Nu ska jag strax iväg till samlingen och iväg och spela match.


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0