helgen

dåligt med skrivandet det sista, jag vet. har vart mycket i helgen.
i fredags var det match och gött var det med vinst mot lerum. 4-2.

i lördags var man uppe kl 7 för att vara i Holmalyckan halv 8 för att jobba på loppmarknaden vi i damlaget hade där.
sen bar det iväg in till stan, systemet till kvällen, sen tillbaka till Holmalyckan för att se herrarnas match.
åkte sen hem och nästintill kom Emmy direkt och vi tog varsinn kall. gott.
sen kom även antonia och carro och blev lite poker, öl och chips sedan Stures.
Väl på Stures blev det bowling och minns inte riktigt hur det gick pga massa skit i slutet av spelet.

Senare kom Andrea, Sanna och Petra och även Larse, Kristofer och Andreas.
Fixade en bowling till på banan brevid Larse och dom. Var hemma runt halv 2 tiden.

På söndagen drog Pascal upp mig vid 10. trött är rätt ord.
Klockan 12 skulle vi iväg på en privat visning på en lägenhet vid Sportlife. En tvåa på 64 kvadrat.
Rätt fin. Verkar som att Pascal är intrseerad och blir kanske ett köp där :)
Då bilr det kasnke inflyttning i sommar :):)
Sen släppte han av mig i Ingared hos hans föräldrar och han drog iväg till samling.
Pascals bror var där med sin sambo och deras barn. så sööta :)
Åkte sen iväg allihop för att kolla när Pascal spelade.


Idag har jag jobbat 9-16 och ikväll är det träning.
tjing.
//








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0