dag.

Emmy hörde av sig förut under dagen och frågade om jag ville med till stan.
jag hade inget för mig så hängde med.
gick in på gårds och tog en kaffe, sen kom andrea och petra som gjorde oss sällskap.
Emmy tjötade som vanligt att hon veeerkligen ville hitta på något idag så hon tjötade om grill.
vi tog vårt pick och pack och kollade runt lite i stan.
emmy fortsatte tjata om grill och alla var till slut på.
Andrea kom på en bra idé att det hade vart gott med lite vin till grillningen så vi gick in för att handla det.
Dom gav sig sen iväg för att handla till grillet och jag fick stanna kvar i stan då jag skulle på visning på lägenheten.

Lägenheten var inte så bra. Lite för liten och ingen balkong som är rätt gott att ha.
Pascal höll med mig så tror nog inte det blir något av den lägenheten.

Äntligen är Pascal klar i duschen så vi ska väl strax bege oss upp till emmy och grilla.

Kollade lite bilar på blocket idag med, hittade några som var intressanta men pengar? vart? hur?
vill ha en biiiiil ! ! !

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0