bloggfixar´n

är nyss hemkommen från fotbollträning. kom hem och var gött sugen på lasagnen mamma gjort idag.
men kommer hem och den är slut, vem har inte ätit upp den om inte min bror. alltid ! ! !
jaja.. idag vaknade jag och ingen hade ringt om jobb idag. jag tog på mej kläder och gick ut för att promenera.
ringde sen pappa för att få bilen och åkte sen till sportlife för ett gympass.

åkte hem och satte vid vid datorn runt 2 tiden och skulle försöka fixa den här jädra bloggen.
men jag är ju så satans kass på sånt där.
Har sett Andreas blogg och tänkte kolla med henne om hon kunde fixa den, klart hon kunde. snäll :)
så nu ser ni hur fint hon gjort det med bilderna här ovanför.
var precis inne på hennes blogg för att kolla läget!
20 år av vänskap,  såg jag en rubrik heta, och där låg bilder från oss ett par månader gamla, sedan några år gamla och sedan i 20 års åldern. www.andrealinda.blogg.se
håller med henne, 20 år av vänskap måste ju betyda något?.
tänk att ha känt en människa som man fortfarande idag är så nära, i 20 år.
Umgås fortfarande mycket och kommer med all säkerhet hålla vår vänskap i minst 20 år till.




Ja.. Match imorgon, bortaplan mot Hovås/Billdal. Måtte vi vinna idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0